سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

برنامه سینماهای نمایش دهنده فیلم های ایرانی

می توانید با کلیک بر روی اسم  جشنواره فیلم فجر برنامه سینما ها را مشاهده کنید.

جشنواره فیلم فجر

دوازده بازیگر با داشتن دو فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران از پرکارترین بازیگران بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر محسوب می‌شوند. عزت‌اله انتظامی با "آتش سبز" و "شب"، مهتاب کرامتی با "آتش سبز" و "حس پنهان"، پگاه آهنگرانی با "آتش سبز" و "خواب زمستانی"، جمشید هاشم‌پور با "آن مرد آمد" و "استشهادی برای خدا"، الناز شاکر دوست با "باد در علفزار می‌پیچید" و "در میان ابرها"، شهاب حسینی با "پرچم‌های قلعه کاوه" و "محیا"، شاهرخ فروتنیان با "جعبه موسیقی" و "خواب زمستانی" شبنم مقدمی با "فرزند خاک" و "همیشه پای یک زن در میان است" ، محمدرضا فروتن با "حس پنهان" و "کنعان" و رضا کیانیان با "خاک آشنا" و "همیشه پای یک زن در میان است" از پر کارترین بازیگران این دوره جشنواره محسوب می‌شوند .

 بهرام رادان بهترین بازیگر مرد جشنواره بیست و پنج تنها فیلم "کنعان" را در جشنواره دارد و باران کوثری هم که سیمرغ بازیگری نقش اول زن را از جشنواره دور قبل دریافت کرد، دو فیلم "کتونی سفید" و "دایره زنگی" را در خارج بخش اصلی جشنواره دارد. افشین هاشمی و پانته‌آ بهرام که در جشنواره بیست و پنجم بهترین بازیگران نقش دوم شدند نیز از غایبان این دوره محسوب می‌شوند و خسرو شکیبایی هم که سال گذشته برای فیلم "اتوبوس شب" دیپلم افتخار دریافت کرد، در این دوره با فیلم "شب" در بخش مسابقه حاضر است.

مسعود رایگان و مریلا زارعی از پرکاران جشنواره بیست و پنجم که هر کدام  4  و  3  فیلم در جشنواره داشتند هم از بازیگران غایب امسال جشنواره هستند و اکبر عبدی دیگر بازیگر پرکار دور قبل جشنواره در این دوره تنها فیلم "همخانه" را در بخش غیر رقابتی دارد.

 اما پرویز پرستویی دارنده  5  سیمرغ بلورین و یک دیپلم افتخار از دوره‌های قبل جشنواره، فقط فیلم "صد سال به این سال‌ها" را در بخش خارج از مسابقه جشنواره دارد.و مهران مدیری نیز بعد از حضور طولانی مدت در تلویزیون با فیلم‌های "همیشه پای یک زن در میان است" در بخش مسابقه و "دایره زنگی" در خارج از مسابقه حاضر است .

از دیگر بازیگران مطرح حاضر در بخش مسابقه جشنواره بیست و ششم می‌توان به مهناز افشار ( انعکاس) ، رامبد جوان (‌جعبه موسیقی) ، نیکی کریمی (‌جعبه موسیقی)‌، آتیلا پسیانی (‌حس پنهان)، فرهاد قائمیان (‌احضار شدگان )، کامبیز دیرباز (انعکاس)‌، فاطمه معتمدآریا (‌خواب زمستانی)، حسین محجوب ( ستایش)‌، حامد بهداد( حس پنهان)، ترانه علیدوستی (کنعان)‌، افسانه بایگان (کنعان) ، گلشیفته فراهانی ( همیشه پای یک زن در میان است)، الهام حمیدی (‌کنعان ) ‌و امین حیایی ( شب)‌ اشاره کرد، ضمن آنکه بهداد، معتمدآریا، حسین محجوب و افسانه بایگان به ترتیب فیلم‌های "هر شب تنهایی" و "دایره زنگی"، "صد سال به این سال‌ها"، "سبز کوچک" و "قرنطینه" را در بخش‌های دیگر دارند.  

لیلا حاتمی ( هر شب تنهایی)، رضا عطاران ( قرنطینه و نشانی)، صابرابر ( دایره زنگی)‌، محمدرضا شریفی‌نیا ( دایره زنگی) ، حسین یاری ( کتونی سفید) و گوهر خیراندیش (‌دایره زنگی) دیگر بازیگرانی هستند که فیلم‌هایشان خارج از بخش مسابقه به نمایش در می‌آید.

 


[ چهارشنبه 86/11/17 ] [ 11:0 صبح ] [ حسین ]

اکران و فروش دی ماه

 

فیلم توفیق اجباری  کاری از محمدحسین لطیفی با بازی محمدرضا گلزار، رضا عطاران، باران کوثری، بهاره رهنما، نیوشا ضیغمی، مجید یاسر، لیلا عباسی

فیلم اتوبوس شب  کاری از کیومرث پور احمد با بازی خسرو شکیبایی, محمدرضا فروتن, کوروش سلیمانی,

 امیر زند, مهرداد صدیقیان

فیلم چهار انگشتی  کاری از سعید سهیلی با بازی بهرام رادان، جمشید هاشم پور، بازی لیلا اوتادی،

اندیشه فولادوند، طناز طباطبایی و مهدی ماهانی

فیلم بچه های ابدی  کاری ازپوران درخشنده با بازی شهاب حسینی، الهام حمیدی، هادی مرزبان، آهو خردمند،

پانته آ بهرام، مهدی میامی، فلور نظری و علی احمدی فرد

فیلم اقلیما  کاری از محمد مهدی عسگر پور با بازی حسین یاری، پانته آ بهرام، احمد مهرانفر، هنگامه قاضیاتی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی و فرناز رهنما 

فیلم عاشق کاری ازافشین شرکت  با بازی هانیه توسلی، ایرج نوذری، شمسی فضل‌اللهی، مهری ودادیان، مهدی صباغی، امیر نوری و مونا فرجاد

 

 

 

فیلم توفیق اجباری با  57 روز926 میلیون

فیلم اتوبوس شب  با 50 روز120 میلیون

فیلم عاشق با 16روز95  میلیون

فیلم چهار انگشتی با 29 روز78 میلیون

فیلم هدف اصلی با 37 روز116 میلیون

فیلم اقلیما با9 روز 35  میلیون

فیلم بچه های ابدی با34  روز55 میلیون


[ یکشنبه 86/10/16 ] [ 12:8 عصر ] [ حسین ]

فیلم توفیق اجباری آخرین ساخته آقای محمد حسین لطیفی می باشد

در ابن فیلم محمد رضا گلزار ، باران کوثری ، نیوشا ضیغمی ، رضا عطاران ، بهاره رهنما ، مجید یاسر و لیلا عباسی

برای دریافت آنونس روی اسم فیلم کلیک کنید .

توفیق اجباری


[ پنج شنبه 86/9/1 ] [ 1:0 عصر ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب