سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر جوانی که با ایفای نقش شیطان در مجموعه «او یک فرشته بود» به چهره ای شناخته شد تبدیل شد. این روزها سرگرم نگارش کتابی است با موضوع زندگی و آثار نیکی کریمی. با او درباره این کتاب و مراحل آماده سازی آن برای نشر و عرضه گفت و گویی انجام شده است:


چه شد که تصمیم گرفتید کتابی با موضوع زندگی نیکی کریمی بنویسید؟


زندگی پرفراز و نشیب و همراه با خاطره خانم کریمی در کودکی، نوجوانی و جوانی و حضور فعال، مستمر و تاثیرگذار او به عنوان بازیگر و کارگردان درعرصه سینما و همینطورموفقیت ها و جوایزی متعددی که این هنرمند سینما درعرصه داخلی و بین المللی برای سینمای ایران به ارمغان آورده است، از جمله دلایل نگارش کتابی از زندگی و آثار وی بود.


گویا در ابتدا قصد داشتید براساس زندگی نیکی کریمی مستندی بسازید،چطور شد از این تصمیم منصرف شدید؟


بله در ابتدا چنین تصمیمی داشتم، اما با توجه به اهمیت گسترش فرهنگ کتاب خوانی در کشور و همین طور در دسترس بودن کتاب نسبت به آثار تصویری، تصمیم گرفتم تا زندگی و آثار خانم کریمی را در قالب یک کتاب به نگارش درآورم.


نگارش این کتاب را از چه زمانی شروع شد و چه بخش های از زندگی نیکی کریمی در آن مورد توجه قرار گرفته است؟


یکسال و نیم است نگارش کتاب را شروع کرده ام و در آن به تمام اتفاقات رخ داده در زندگی خانم کریمی از کودکی تا حضور او به عنوان بازیگر در عرصه سینما و همینطور فیلمهایی که ساخته است پرداخته ام.


از نظرات همکاران نیکی کریمی نیز در این کتاب بهره برده اید؟


بله،بخشی از این کتاب نیز به اظهارنظرهای تعدادی از هنرمندان مطرح کشور در حوزه های مختلف درباره زندگی ‌و آثار این بازیگر مطرح سینمای ایران اختصاص یافته است.


این کتاب آلان در چه مرحله ای است و چه زمانی منتشر می شود؟


در حال حاضر آخرین مراحل نگارش را طی می کندو به زودی برای دریافت مجوز نشر به وزارت ارشاد ارائه می شود و پس از اخذ مجوز چاپ، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد.


نشر این کتاب کدام انتشاراتی بر عهده دارد؟


انتشارات «پنجره»


[ یکشنبه 87/10/22 ] [ 1:35 عصر ] [ حسین ]
مسعود کیمیایی» بیست و پنجمین فیلم خود را با نام «محاکمه در خیابان» یکشنبه پانزدهم دی جلوی دوربین تورج منصوری می‌برد. در عکس‌های تست چهره‌پردازی «محاکمه در خیابان»،علاوه بر پولاد کیمیایی و حامد بهداد، بازیگرانی چون نیکی کریمی، حمیدرضا افشار، نگار فروزنده، علی اصغرطبسی، شاهرخ نورمحمدی، شبنم درویش و کارینا نظرآوا دیده می‌شوند.
این دومین همکاری بابک برزویه با مسعود کیمیایی پس از همکاری موفقیت‌آمیز در فیلم «حکم» است که جایزه جشن خانه سینما را برای بهترین عکس فیلم برای برزویه‌ به ارمغان آورد.در این فیلم، بازیگرانی چون نگار فروزنده، ارژنگ امیرفضلی، حامد بهداد و شقایق فراهانی برای اولین بار با کیمیایی همکاری می‌‌کنند. این فیلم اولین همکاری تورج منصوری(مدیر فیلمبرداری) با مسعود کیمیایی است. تهیه‌کننده فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، کارگاه آزاد فیلم است. در این پروژه مسعود کیمیایی چند نقش اصلی فیلم خود را به هنرجویان کارگاه آزاد فیلم سپرده است.
پولاد کیمیایی
[ یکشنبه 87/10/15 ] [ 2:45 عصر ] [ حسین ]

فیلم سینمایی «احضار شدگان» به کارگردانی آرش معیریان و با بازی شهرام حقیقت دوست، زیبا بروفه و مهدی سلوکی روی پرده سینماهاست.

احضار شدگان

 

برای دانلود روی نام فیلم کلیک کنید .

احضار شدگان


 

فیلم احضار شدگان
[ پنج شنبه 87/9/28 ] [ 12:58 عصر ] [ حسین ]

فیلم اتش سبز

فیلم اتش سبز کاری از محمد رضا اصلانی با بازی : عزت الله انتظامی، مهدی احمدی، مهتاب کرامتی، فرخ نعمتی، آهو خردمند، پگاه آهنگرانی، هوشنگ قوانلو و ...

فیلم خواستگار محترم کاری از داود موثقی با بازی : فرهاد آییش، گوهر خیراندیش، نگین صدیق گویا، یوسف تیموری، مرضیه خوش تراش، مجید مشیری، سیدابراهیم بحرالعلومی

فیلم دلداده

فیلم دلداده کاری از قدرت الله صلح میرزایی با بازی : اکبر عبدی، جواد رضویان، مجید صالحی، الهام حمیدی، مینا جعفرزاده، سحر زکریا، احمد پورمخبر، یوسف صیادی، مجید یاسر، امیر نوری، نعیمه نظام دوست، اشکان اشتیاق و مهران رجبی

چار چنگولی 

چار چنگولی کاری از سعید سهیلی با بازی : جواد رضویان، رضا شفیعی جم، فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، رضا فیض نوروزی، مهران رجبی،‌ شهرام قائدی، حسن چودن، مینا جعفرزاده، ساعد سهیلی و مژگان بیات

 


[ پنج شنبه 87/9/14 ] [ 11:0 صبح ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب