سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

همه? برنامه‌ها را دیدم و چون می‌دونم تو برنامه‌هایت می‌گویی سلام و علیک را بزارید کنار می‌خوام بدون مقدمه یک مطلب کوچک، اون که احساس من در مقابل این برنامه است را برایتان عنوان بکنم.

سلام و خدا قوت به شما احسان علیخانی عزیز و تمامی همکارانتان که به مدت یک ماه هر شب در برنامه خوبتان تلاش کردید و آدم‌ها یا بهتر بگویم انسان‌هایی را آوردید به مردم نشان دادید که هر کدام با مسئله خاصی همراه بودند. مسائلی که جامعه ما سالیان سال با اون‌ها رو به رو بودند و با هر کدام برخورد یا نگاه خاصی داشتند. یکی را با تمسخر، یکی را با ترحم، یکی را با تحقیر و یکی را با نفرت نگاه می‌کردند. اما حضور تک تک اون‌ها در برنامه شما به ما یاد دادند که با آن‌ها چگونه برخورد کنیم. و اما خود اون‌ها بدون اینکه خودشان را سانسور کنند تمام اون چه که در دل و ذهن و زندگیشان می‌گذشت و می‌گذرد را با ما صادقانه در میان گذاشتند.

شاید خیلی از این دست انسان‌ها که در جامعه ما زندگی می‌کنند، گمنام و بی‌نام و با تنگ دستی روزگارشان را سپری می‌کنند اما هیچکدامشان دست کمک به طرف ما دراز نکردند چرا که یاد گرفتند چگونه با امبد، مقاومت، بردباری، صبر، تحمل، دوست داشتن و عشق با مشکلاتشان کنار بیایند و امید را سرلوحه? زندگیشان قرار بدهند و فقط خدا را در نظر بگیرند. چیزی که شاید خیلی از ما‌ها فراموشش کردیم.

به گزارش کافه سینما، پرستویی سخنان‌اش را این طور ادامه داد:‌ همدیگر رو دوست نداریم، دل خوشی از هم نداریم، هرجور که دلمون بخواد در مورد هر چیزی و هر کسی قضاوت می‌کنیم و بعضی‌ها رو با زبان تلخ و قضاوت‌های واهی تو ذهن و دل خودمون می‌کشیم‌شان. خوبه که امید، انسان دوستی، گذشت، صبوری و از همه مهم‌تر خداپرستی رو از این‌ها یاد بگیریم. با همه مهربون باشیم و به درد هم بخوریم، همه رو از خودمون بدونیم و انقدر نسبت به همه چیز و همه کس بدبین نباشیم.

یک ماه گذشت، یک ماه نمونه? آدمهایی رو دیدیم که هر کدامشان با مشکلات و مسائل خاصی روبه رو بودند. ببینیم ما از این به بعد چی کار می‌کنیم؟ این عزیزان به اندازه? همه? عمر به ما سر مشق دادند. امیدوارم ماهم تکالیفمان را خوب و بدون غلط انجام بدیم.

یادمون نره خواسته‌های بچه‌های بی‌سرپرست را، خانواده‌هایی که پنج قلو دارند، مردی که از اعتیاد برگشته، جوانی که قتل کرده، پزشکی که با سرطان کنار اومده، دوقلو‌های به هم چسبیده، مردی که ایدز داره، زنان پایداری که پای همه? سختی‌ها ایستادند، مادر چهار شهید و آزادگان و جانبازان گمنام.

و من در آخر سر تعظیم در مقابل هر کدام از مهمانانتان فرود می‌آورم که به من یاد دادند چگونه می‌شود در مقابل سخت‌ترین مسائل زندگی ایستاد و به خدا نزدیک شد.


[ جمعه 90/6/11 ] [ 12:22 عصر ] [ حسین ]

با پایان یافتن تعطیلی سینماها، دور جدید اکران فیلمها  از چهارشنبه دوم شهریور ماه با اکران دو فیلم «آلزایمر» و «زنان ونوسی،‌ مردان مریخی» در سینماهای تهران آغاز شد.

فیلم‌های «آلزایمر» و «زنان ونوسی،‌ مردان مریخی»، از صبح امروز در گروه‌های عصر جدید و آفریقا و به جای فیلمهای «آقایوسف» و «اینجا بدون من» اکران خود را آغاز خواهند کرد.


فیلم سینمایی «آلزایمر» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی ساخته شده است.

مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی، مهران احمدی، حمید ابراهیمی، هدی ناصر، صوفیا دژاکام، علی خازنی و فرامرز قریبیان در «آلزایمر» به ایفای نقش پرداخته اند.

«آلزایمر» ماجرای زنی است که همسر خود را در تصادف از دست داده و هر سال برای یافتن او در روزنامه آگهی می‌دهد و از سوی دیگر مرد بر اثر تصادف دچار آلزایمر شده و این فراموشی مشکلاتی را برای مرد به همراه دارد که پلیس را هم درگیر خود می‌کند...

احمدرضا معتمدی پیش از این فیلم‌هایی چون «هبوط»، «زشت و زیبا»، «دیوانه‌ای از قفس پرید» و «قاعده بازی» را کارگردانی کرده است.

سعید سعدی تهیه‌کنندگی «آلزایمر» را به عهده داشته است و مهدی هاشمی برای بازی در این فیلم(به طور مشترک با فیلم «آقا یوسف») سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را در جشنواره بیست و نهم فیلم فجر کسب نمود.


«زنان ونوسی،‌ مردان مریخی» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار ساخته شده است.

http://www.cinemanegar.com/files/photobank_275.jpg


امین حیایی، بهاره رهنما، شیلا خداداد،‌ غلامحسین لطفی، یوسف صیادی، اکرم محمدی، سحر زکریا، شراره رخام، الیکا عبدالرزاقی، رامش صفایی، مژگان جودی، مهدی صباغی، سیدابراهیم بحرالعلومی، احمد ایراندوست، سارا میرزایی، الهه حصاری، آتنا بهگام و امیرحسین رستمی در «زنان ونوسی،‌ مردان مریخی» به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان «زنان ونوسی، مردان مریخی» آمده است: همسر مهندس جوانی به نام سعید وی را مجبور می‌کند مبلغ هنگفتی قرض کرده و او را برای اسکی و تفریح به فرانسه و کوه‌های آلپ بفرستد. در آلپ هنگام اسکی، زن در یک یخچال طبیعی سقوط کرده و می‌میرد. سعید پس از بیرون آمدن از بهت و حیرت ناشی از مرگ همسرش با دختر دیگری ازدواج می‌کند، اما بلافاصله بعد از ازدواج جسد یخ زده همسر قبلی در کوه آلپ پیدا می‌شود و در اثر اتفاقی زنده شده و به ایران برمی‌گردد ... و این سرآغاز ماجرایی طنز‌آمیز و عجیب و غریب می‌شود به نام زنان ونوسی، مردان مریخی.

کاظم راست‌گفتار کارگردانی فیلمهایی چون «عروش خوش قدم»، «نقاب» و «پسر تهرانی» را در کارنامه خود دارد.

عوامل فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی» عبارتند از: دستیار اول و برنامه‌ریز: محمدجواد رجب‌زاده، گروه نویسندگان: حسین مثقالی و شعله نیک‌روش، عکاس: احمدرضا شجاعی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست، صدابرداران: محمود خرسند، وحید دوزنده، طراح گریم: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: ویشکا آسایش، تهیه‌کننده: سید محمدرضا مفیدی، محصول آمایش هنر.

 

 

عکس های فیلم «زنان ونوسی، مردان مریخی»

 

زنان ونوسی مردان مریخی زنان ونوسی مردان مریخی زنان ونوسی مردان مریخی زنان ونوسی مردان مریخی سحر زکریاشیلا خدادادزنان ونوسی مردان مریخی زنان ونوسی مردان مریخی


[ پنج شنبه 90/6/3 ] [ 3:28 عصر ] [ حسین ]

30 مرداد  23 سالگیم تموم میشه

یک سال دیگه از عمرم رفت



            !!!
       |^^^^^|

  |^^^^^^^^^|

[**************]

تولد تولد تولدم مبارک

مبارک مبارک تولدم مبارک D:

 یه آرزو میکنم ؛بعدش شمعارو فوت میکنم
باید فکر کرد

....................................................

 

تولدتولدتولدتولد


[ یکشنبه 90/5/30 ] [ 12:59 صبح ] [ حسین ]

حاجیه نیوشا ضیغمی نیوشا ضیغمی  10نیوشا ضیغمی 11

نیوشا ضیغمی تولدنیوشا ضیغمی 2نیوشا ضیغمی 3نیوشا ضیغمی 4نیوشا ضیغمی  5

 

امروز 18 تیر سالروز تولد 31 سالگی خانم نیوشا ضیغمی


 و 4 سالگی وبم 






 


نیوشا ضیغمی  6نیوشا ضیغمی  7

نیوشا ضیغمی  9

نیوشا ضیغمی 11


[ شنبه 90/4/18 ] [ 11:0 صبح ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب