سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

اکران اسفند 86

فیلم این ترانه عاشقانه نیست  کاری  از رحمان رضایی با بازی میترا حجار، ایرج نوذری، علیرضا اشکان، جمشید مشایخی، سیاوش طهمورث و داریوش اسدزاده

فیلم ملودی کاری از جهانگیر جهانگیری با بازی شهرام حقیقت دوست، ایرج نوذری، لادن طباطبایی، ثریا قاسمی، رضا کرم رضایی و مهدی امینی خواه

فیلم غیر منتظره  کاری از محمدهادی کریمی با بازی هانیه توسلی، شهاب حسینی، سودابه بیضایی، مهرداد ضیایی، سیاوش حکمت شعار و دانیال عبادی

فیلم مصایب دوشیزه کاری از مسعود اطیابی با بازی بهنوش طباطبایی, مهدی پاکدل, پوریا پورسرخ, بهزاد فراهانی, جمشید شاه‌محمدی, فهیمه رحیمی‌نیا و مهسا کرامتی

فیلم  زاگرس کاری از محمدعلی نجفی با بازی رضا کیانیان، مریلا زارعی، کیهان ملکی، قاسم زارع، رعنا آزادی ور و  بابک حمیدیان

فیلم مادر زن سلام  کاری از خسرو ملکان با بازی فتحعلی اویسی، فرزانه کابلی، مریم امیرجلالی، محسن قاضی مرادی، نفیسه روشن، کتایون اویسی و سمیرا گودرزی

فیلم راننده تاکسی کاری از مهدی صباغزاده با بازی حبیب اسماعیلی، لاله اسکندری، هیلدا رنجبران، محمدرضا داودنژاد، نیکو خردمند، مهدی صباغی، ایلیا شهیدی فر، ثریا قاسمی، محمود بهرامی و مهری ودادیان

 

فروش اسفند ماه

فیلم این ترانه عاشقانه نیست با 14روز 21 میلیون

فیلم فرش ایرانی  با11 روز3 میلیون

فیلم غیر منتظره با44 روز166  میلیون

فیلم مصایب دوشیزه با14 روز 20 میلیون

فیلم  زاگرس با 13روز 15 میلیون 

فیلم مادر زن سلام با 14روز 100 میلیون 

فیلم راننده تاکسی با14روز 50 میلیون


[ چهارشنبه 86/12/8 ] [ 10:45 صبح ] [ حسین ]

رضا ناجی هنرپیشه ایرانی شنبه شب موفق شد تا جایزه بهترین بازیگر جشنواره پنجاه‌ و هشتم فیلم برلین را به خاطر بازی در فیلم "آواز گنجشک‌ها" به خود اختصاص دهد.
 به گزارش خبرگزاری فرانسه، "رضا ناجی" به خاطر ایفای نقش پرورش‌دهنده شترمرغ در فیلم «آواز گنجشک‌ها» آخرین ساخته مجید مجیدی موفق شد تا در جشنواره فیلم برلین جایزه ارزشمند بهترین بازیگر نقش مرد را کسب کرده و خرس نقره‌ای این جشنواره را به دست آورد است.
آخرین ساخته "مجید مجیدی" داستان "کریم" پدری است که در حومه تهران کار می‌کند اما در پی از دست دادن این کار باید در شهر به جستجوی شغل جدیدی باشد

 

12
[ چهارشنبه 86/12/1 ] [ 10:37 صبح ] [ حسین ]
آیین اختتامیه بخش سودای سیمرغ – مسابقه سینمای ایران در بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با گرامیداشت بیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در تالار بزرگ کشور برگزار و برگزیدگان این بخش از جشنواره معرفی شدند.
این آیین با پخش تصاویری از فرمایشات مقام معظم رهبری در نشست با سینماگران آغاز شد و پس از آن برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر , وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش بهترین فیلم از نگاه ملی (شرقی, دینی و ایرانی) سیمرغ زرین به فیلم "فرزند خاک" به تهیه کنندگی سید احمد میرعلایی را اهدا کرد و پلاک طلایی سیمرغ از نگاه ملی به فیلم مستند "هفت رخ فرخ ایران" به تهیه کنندگی حسین حضرتی و فرزین رضائیان اختصاص یافت.
پخش کلیپ ویژه محرم از دیگر بخش های این آیین بود و سیمرغ بلورین ویژه تماشاگران به فیلم همیشه "پای یک زن در میان است" به کارگردانی "کمال تبریزی" و تهیه کنندگی "محسن علی اکبری" اهدا شد این جایزه توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور , مهندس جعفری جلوه, مسعود جعفری جوزانی و رضا میرکریمی مدیرعامل خانه سینما اهدا شد.
فیلم "به همین سادگی" به تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی سیمرغ بلورین بهترین فیلم بخش سودای سیمرغ را به خود اختصاص داد.
در بخش بهترین کارگردانی سیمرغ بلورین به "مجید مجیدی" برای کارگردانی فیلم آواز گنجشک ها" رسید و دیپلم افتخار این بخش به "خسرو معصومی" کارگردان فیلم "باد در علفزار می پیچد" اختصاص یافت و در بخش فیلمنامه نیز سیمرغ بلورین به "سیدرضا میرکریمی" و "شادمهر راستین" برای فیلمنامه "به همین سادگی" اهدا شد.
همچنین "هنگامه قاضیانی" بازیگر فیلم به همین سادگی و "امین حیایی" بازیگر فیلم "شب" به ترتیب سیمرغ های بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مرد را به خود اختصاص دادند در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد همچنین یک دیپلم افتخار به " شهاب حسینی" بازیگر فیلم "محیا" اهدا شد.
سیمرغ ویژه هیات داوران برای یک عمر دست آورد فنی و هنری به "علیرضا زرین دست" اهدا شد و "حسین جعفریان" برای فیلم "دیوار" سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری را به دست آورد در این بخش کلیپی ویژه زرین دست پخش شد.
در بخش تدوین سیمرغ بلورین به "حسن حسندوست" برای فیلم "آواز گنجشک ها" , در بخش موسیقی متن سیمرغ بلورین به "حسین علیزاده" برای فیلم آواز گنجشک ها , در بخش بهترین صدای فیلم سیمرغ بلورین به "ایرج شهزادی" برای فیلم آتش سبز , در بخش طراحی صحنه و لباس سیمرغ بلورین به "ژیلا مهرجویی" و "شعله نواب تهرانی" برای فیلم "آتش سبز" اهدا شد.
سیمرغ بلورین بهترین جلوه های ویژه به "حسین طلابیگی" برای فیلم "پرچم های قلعه کاوه" اهدا شد و "سعید ملکان" سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی را برای فیلم "آواز گنجشک ها" دریافت کرد.
"مهتاب نصیرپور" برای بازی در فیلم "فرزند خاک" و "محسن طنابنده" برای بازی در فیلم "استشهادی برای خدا" به ترتیب سیمرغ های بلورین بهترین بازیگر زن و مرد نقش مکمل را دریافت کردند.

فیلم "در میان ابرها" به کارگردانی "سید روح الله حجازی" عنوان بهترین فیلم اول جشنواره را به خود اختصاص داد و سیمرغ بلورین این بخش را دریافت کرد.

[ سه شنبه 86/11/23 ] [ 2:23 عصر ] [ حسین ]

ترانه علیدوستی

متولد 22 دی ماه سال 1362در تهران می باشند. دیپلمه و فرزند علیدوستی فوتبالیست سابق تیم ملی می باشد. وی دوره بازیگری را در کارگاه آزاد گذرانده است .

در فیلم های من ترانه 15 سال دارم ، شهر زیبا ، چهار شنبه سوری و کنعان نقش آفرینی کردند .

3456

 

 


[ سه شنبه 86/10/25 ] [ 3:50 عصر ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب