سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

دایره زنگی

برای دریافت آنونس فیلم بر روی نام فیلم کلیک کنید .

دایره زنگی

 مهران مدیری

دایره زنگی ساخته پریسا بخت آور با بازی  مهران مدیری ، باران کوثری، امین حیایی،محمد رضا شریفی نیا ،حامد بهداد ، بهاره رهنما، صابر ابر ، امید روحانی، گوهر خیراندیش، نیما شاهرخ‌شاهی، نیلوفر خوش‌خلق، نگار فروزنده، اکرم محمدی، ملیکا شریفی‌نیا، رامین راستاد، شاهرخ سخائی، اردشیر کاظمی، محسن قاضی‌‌مرادی، امیر نوری، کیانوش گرامی، آفرین چیت‌ساز، بهشاد شریفیان و مهدی پاکدل.

36

فیلم در مورد محمد( صابر ابر ) وشیرین ( باران کوثری ) است که می خواهند هزینه صافکاری ماشین پدر شیرین را بدست بیارند که شب قبلش شیرین با ماشین  تصادف کرده است .

محمد قبول میکند که هزینه صافکاری ماشین رو جور کند ، محمد شب قبلش در خیابان هنگامی که منتظر تاکسی است با شیرین آشنا میشود.

محمد تصمیم میگرد که  دیش ماهواره نصب کند و داستان فیلم در یک ساختمان که بیشتر انها ماهواره دارند شروع میشود .

یکی از همسایه ها شاعر است که قراره ترانه اش از ماهواره پخش شود یکی تیمساره که منتظر تغییر نظامه و برنامه سیاسی میبینه یکی ...

در این ساختمان یک خانواده حزب اللهی هم هست که مخالف نصب ماهواره در پشت بام است که این موضوع  موجب درگیری بین همسایه ها میشود ..

1249

فیلم از ریتم خوبی از ابتدابرخورددار است . داشتن بازیگر های بسیار برای نقش های خیلی کوتاه  ، وجود بازیگر های توانمند در نقش های مناسب مانند بازی مهران مدیری ، باران کوثری ، حامد بهداد و ... از نکات خوب فیلم است

این فیلم با اینکه اولین ساخته پریسا بخت آور می باشد ولی بسیار خوب از آب در امده

فیلمنامه  قوی و به نسبت طنز اصغر فرهادی همسر خانم پریسا بخت آور باعث جذب مخاطب شده است .

وجود نقش های زیاد در فیلم باعث گیج شدن تماشاگر میشود

نقشی که باران کوثری در فیلم بازی میکند تقریبا نقش تازه و نویی میباشد و مهران مدیری هم بعد از غیبت طولانی در سینما یک نقش بسیار خوبی را بازی میکند.

نیلوفر خوش خلق در نقش مدیری که شاگرهایش در ساختمان هم هست ظاهر میشود که نقش شوهرش را امین حیایی بازی میکند که این نکته باعث ایجاد صحنه جالبی در فیلم میشود .

 

دایره زنگی
[ پنج شنبه 87/2/5 ] [ 12:0 عصر ] [ حسین ]

 

مجنون لیلی " جدیدترین فیلم قاسم جعفری ، که پس از سریالهای پر مخاطب مسافری از هند / خط قرمز / کمکم کن و فیلم های سینمایی : ماه مهربان / قاصدک / بازنده / گرگ و میش

بازیگران : محمدرضا گلزار / الناز شاکر دوست / حمید گودرزی / حامد بهداد /
نیما شاهرخ شاهی / السا فیروزآذر / یوسف تیموری/ گلاره عباسی / احمد پور مخبر/ زهره مجابی / رامین راستاد / لعیا باستانی / کامران فیوضات / گلی اکبری
/
پروین میکده / فرخنده فرمانی زاده / سیامک قاسمی / داود چرخت
/
نورالدین جوادیان / سیامک راشدی / مهشید سلطانی / حسن نجفی / صدیف آرمیده.

با حضور : ابوالفضل پورعرب و رضا رویگری

با معرفی : شهرزاد جعفری/ آترین دانشور / سمیه طاری

  برای دریافت آنونس روی نام فیلم کلیک کنید

 

مجنون لیلی

elnaz2

 

 " مجنونِ لیلی " عاشقانه ای شهری است که نسبت به آثار قبلی این فیلم ساز کاری متفاوت است و کل داستان فیلم در روز عشق و مهرورزی (ولنتاین) و در کلان شهر تهران اتفاق می افتد

 

 

34

 مجنونِ لیلی عاشقانه ای شهری است که دو شخصیت اصلی قصه
فرهاد ( محمدرضا گلزار ) و پروانه ( الناز شاکردوست ) که نمادی از عشقهای اسطوره ای ایران هستند در مسیر پر فراز و نشیبی در کنار هم قرار می گیرند اما در
" روز ولنتاین " حادثه ای این دو را از هم جدا می کند ولی کادوی ولنتاین در طول یک شبانه روز مسیر زندگی این دو دلداده را تغییر می دهد و هر کدام به شناخت جدیدی از عشق و دوست داشتن می رسند.

5678

 

این کادو دست به دست می چرخد به دست افراد مختلفی می رسد غنی، فقیر ، ساده لوح ،افرادی که قهر کردند وپشیمان هستند و می خواهند که آشتی کنند .

این فیلم بازیگر اصلی ندارد و بیشتر شخصیت ها مدتی در داستان هستند .

الناز شاکر دوست در فیلم نقش متفاوتی نسبت به نقش های قبلی خود دارد و از نقش های

قبلی خود دختر پایین شهری بودن فاصله گرفته و نقش یک عاشق و مهربان را بازی میکند که توانسته از عهده نقش برآید.

قسمتی از فیلم بسیار خوب کار شده مخصوصا قسمت خوابیدن حامد بهداد بر روی ریل قطار و شرط بندی او

قسمت های احساسی فیلم تونسته تماشاگر را مجذوب کند شاید اشک هم از چشمان آنها آمده

 

9101112
[ یکشنبه 87/1/18 ] [ 1:0 عصر ] [ حسین ]

زن دوم

245

فیلم «زن دوم» به کارگردانی سیروس الوند برنامه نوروزی سینما آزادی میباشد. «زن دوم» براساس رمانی نوشته فرشته طائرپور ساخته شده و در آن محمدرضا فروتن، نیکی کریمی ،آنا نعمتی سحر ذکریا و امیر آقایی بازی می کنند.فرشته طائرپور تهیه کننده این فیلم «زن دوم» را به جشنواره فجر نداد آخرین ساخته سینمایی سیروس الوند یک عاشقانه اجتماعی است.

 

768زن دوم 

9زن دوم 2
[ جمعه 87/1/9 ] [ 12:0 عصر ] [ حسین ]

محمد رضا گلزار

محمد رضا گلزار متولد 1354 با مدرک فارغ التحصیلی رشته مندسی مکانیک .

کارهای هنری خود را با نواختن گتیار در گروه آریان آغاز کرد وبه صورت اتفاقی با آقای ایرج قادری آشنا شد و باعث حضورش در فیلم سام ونرگس شد

تا کنون در 15 فیلم نقش آفرینی کردند که عبارتند از :

سام ونرگس ، زمانه ، بالای شهر پایین شهر ، شام آخر ، بوتیک ، چشمان سیاه ، زهر عسل ، 13گربه روی شیروانی ، کما ، گل یخ ، آتش بس ، شام عروسی ، تله ، کلاغ پر و توفیق اجباری

که  6 فیلم  زهر عسل ، 13گربه روی شیروانی ، کما ،آتش بس ، تله و  کلاغ پر با خانم مهناز افشار همبازی بودند  که در فیلم آتش بس توانستند قدرت بازی خود را نشان دهد در ضمن پر فروش ترین فیلم را رقم بزنند .

حضور محمد رضا گلزار در یک فیلم می  توانند یکی از شاخصه پر فروش بودن فیلم را تضمین کنند که تاکنون اکثریت فیلم های پر فروش سینما ایران در 10 سال گذشته با حضور آقای گلزار بوده است .

در آخرین کار رضا گلزار در فیلم توفیق اجباری نقش خودش را بازی کرده که تا کنون فیلم توانسته به موفقیت از لحاظ دیده شدن و رضایت تماشا گران برسد .

 

 

8ر
[ شنبه 86/9/17 ] [ 12:0 صبح ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب