سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلم همیشه پای یک زن در میان است .

 

فیلم همیشه پای یک زن در میان است کاری از کمال تبریزی با بازی رضا کیانیان ، مهران مدیری ، گلشیفته فراهانی ، حبیب رضایی ، آهو خردمند ، اسماعیل خلج  و....

فیلم همیشه پای یک زن در میان است

فیلم در مورد امیر ( حبیب رضایی ) و مریم ( گلشیفته فراهانی )  که هر شب پس از آمدن از سر کار دعوا شروع میشود و سرانجام با قهر تمام میشود . امیر دوست دارد زنش ارایش کند ، لباس زیبا بپوشد ولی مریم اصلا اهل آرایش و تیپ زدن نیست. این دعواها بالاخره بالا  میگیرد و مریم قهر میکند و به خانه مادرش که در همسایگیشون هست میرود و قرار میشود که طلاق بگیرند .

 

گلشیفته حبیب رضایی

امیر چاپخانه دارد و یک کتاب از پری طلعت پور دارد چون کتاب در مورد زنان است نمی خواهد چاپ کند به همین خاطر برای چاپ نکردن این کتاب مشکلاتی برایش پیش میاد مثلا برق و آب قطع میشود وقتی زنگ میزند به اداره آب برای وصل کردن آب خواستار چاپ کتاب میشوند .

امیر به دنبال پری طلعت پور است اس ام اس های ناشناسی از او به او میرسد و ماجراهایی برایش بوجود می اید .

وکیل امیر ( مهران مدیری ) فردی ضد زن است معتقد است در همه بدبختی ها پای یک زن در میان است اما ...

مهران مدیری

مریم به باشگاه تیر اندازی میرود و در خانه هم تمرین میکند و در شرکتی کار میکند که مدیری ظاهرا مذهبی دارد  و روی ویلچر است تا زمانی که مریم طلاق نگرفته اصلا او را تحویل نمی گیرد و هر دقیقه از او ایراد میگرد .

رضا کیانیان

پس از طلاق گرفتن مریم از امیر رفتار ادم های  شهر با او عوض میشود هر روز برای او گل میارند ،‌ موقعی که می خواهد سوار تاکسی شود ماشین های زیادی برای او ترمز میکنند و .......

فیلم همیشه پای یک زن در میان است

فیلم همیشه پای یک زن در میان است  فیلمی است در مورد مردی که دنبال این است که معضلات زندگی خودش را بشناسد . و متوجه میشود که همیشه با زن ها روبرو است ( پری طلعت پور )

همیشه پای یک زن در میان است

این فیلم در ادامه کمدی های موفق کمال تبریزی  شاید نباشد اما کمدی موفقی در سینما کمدی محسوب میشود .  نکات و سکانس های جالبی در فیلم دارد مثلا سکانسی که مریم در دفتر مدیر شرکت است پس از اینکه طلاق میگیرد . دفتر خانه طلاق و ازدواجی که مریم وامیر برای طلاق به انجا رفته اند ، کلانتری و........

گلشیفته

فیلم نامه ی  پیچیده ای دارد ابتدا بسیار خوب اما پایانی شتاب زده ای دارد . بازی های فیلم یک دست و بسیار خوب مخصوصا مهران مدیری و حبیب رضایی .

آنونس و پشت صحنه فیلم همیشه پای یک زن در میان است برای دانلود

فیلم همیشه پای یک زن در میان است

پشت صحنه

 

 

گلشیفته فراهانیهمیشه ............
[ چهارشنبه 87/6/6 ] [ 7:39 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب