سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

یازدهمین جشن بزرگ سینمای ایران برگزار شد.طی مراسمی در کاخ ‌موزه سعدآباد برندگان یازدهمین جشن بزرگ سینمای ایران معرفی شدند و بیژن محتشم، حمید جبلی، رویا نونهالی، فرهاد آییش، علی دهکردی، بهرام زند، سیروس ابراهیم زاده، شقایق فراهانی، مجید میرفخرایی، حسن پورشیرازی، امین تارخ، کامبیز دیرباز، ترانه علیدوستی، هانیه توسلی، عزت الله انتظامی، شهاب حسینی، جمشید مشایخی، مسعودکیمیایی، محمدرضا هنرمند، کامبوزیا پرتوی و رضا میرکریمی هنرمندانی بودند که برای اهدای جوایز برندگان به روی صحنه رفتند.

76

تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد: خسرو شکیبایی (اتوبوس شب)

خسروشکیبایی تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در "اتوبوس شب" از جمشید مشایخی و محمدمهدی دادگو دریافت کرد و با اشاره به تندیسی که به او تعلق گرفته بود، گفت: «وقتی این تندیس به دست آدم می‌آید، دست و پای آدم می‌لرزد؛ ما سال‌هاست که دست و پایمان می‌لرزد.» تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن: باران کوثری (خون‌بازی)

عزت‌اله انتظامی و شهاب‌ حسینی تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را به باران کوثری برای فیلم "خون بازی" اهدا کردند.

کوثری پس از دریافت تندیس گفت: نه ساله بودم که افتخار داشتم، در فیلم "روسری آبی" با عزت‌الله‌انتظامی بازی کنم و در اولین سکانسی که مقابل ایشان رفتم، حس کردم باید بازیگر بشوم.

وی سپس از بیتا فرهی که در "خون بازی" نقش مادر او را بازی می‌کرد، تشکر کرد و اظهار داشت: هر اتفاق خوبی که بعد از "خون‌بازی" برایم می‌افتد، مرهون ایشان است که مادرانه مقابل من بازی کردند.

3

14

59

تندیس بهترین فیلمنامه: کیومرث پوراحمد و حبیب احمدزاده (اتوبوس شب)

تندیس بهترین کارگردانی: رخشان بنی‌اعتماد و محسن عبدالوهاب (خون‌بازی)

تندیس بهترین فیلم: مهدی همایونفر (اتوبوس شب)

تندیس بهترین نقش مکمل مرد: صابر ابر (مینای شهر خاموش)

تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن:سیما تیرانداز (پاداش سکوت)

اجرای سرود ای ایران با تنظیم سعید شهرام و مسعود بهنام (با اجرای جمشید مشایخی، داریوش ارجمند، رویا نونهالی، علیرضا خمسه، پژمان بازغی، حسن پورشیرازی، فقیهه سلطانی، پانته‌آ بهرام، حمید جبلی، پرویز پرستویی، کورش تهامی، مریلا زارعی) به همراه آتش بازی و مراسم نورافشانی پایان بسیار خوبی به جشن داد. ای‌ایران هم به صورت زنده و هم در قالب کلیپی ساخته سامان مقدم از ویدئوپروجکشن پخش شد.

 

1012

1420

1617


[ چهارشنبه 86/6/21 ] [ 4:51 عصر ] [ حسین ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب