سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان


به گزارش سینمانگار،     «آتش بس 2» جدیدترین ساخته سینمایی تهمینه میلانی است که بر پرده سینماهای کشور رفته است.

«
آتش بس 2» از صبح امروز(چهارشنبه 26 شهریورماه) در تهران و در گروه سینمایی فرهنگ اکران خود را آغاز کرده است.

بهرام رادان، میترا حجار، آتیلا پسیانی، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، الناز فیروزآذر، فلور نظری و رایان جواهریان بازیگرانی هستند که در فیلم «آتش بس 2» ایفای نقش کرده اند


فیلمنامه «آتش بس 2» توسط تهمینه میلانی نوشته شده است.

داستان این فیلم درباره یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال‌هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن‌ها در خارج از کشور بود، مرور می‌کنند


فیلم «آتش بس 2» به تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین ساخته شده است. قسمت اول این فیلم با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار، در سال 1385 بر روی پرده سینماها رفت و به فروشی میلیاردی دست یافت.

هدایت فیلم پخش فیلم «آتش بس 2» را بر عهده دارد. سینماهای نمایش دهنده این فیلم در تهران عبارتنداز: فرهنگ‌، پردیس های آزادی‌، ملت،‌ کوروش‌، زندگی‌، تماشا‌، راگا‌، سمرقند و کیان‌، به همراه اریکه ایرانیان‌، ماندانا‌، ایران‌، عصر جدید‌، سپیده‌، پارس‌، مرکزی‌، جی و موزه سینما‌.

«
آتش بس 2» همچنین در شهرستان‌های مشهد‌، اصفهان‌، رشت‌، کرج‌، قم‌، یزد‌، کرمان‌، کرمانشاه و گناباد به روی پرده خواهند رفت.

 




[ جمعه 93/7/25 ] [ 1:17 صبح ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب