سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلمبرداری «کیمیا و خاک» از پروژه سی‌سالگى انقلاب اسلامى با بازی متفاوت «حامد بهداد» در نقش یک روحانی و استاد دا‌نشگاه در زمان انقلاب اواخر امسال به پایان می‌رسد.

بهداد

خیابان‌های تهران، ‌آخرین لوکیشن‌های فیلمبرداری این پروژه هستند.
این پروژه به مناسبت سی‌سالگى انقلاب اسلامى با حمایت بنیاد سینمایى فارابى تولید می‌شود.
فیلم داستان پنج شخصیت مختلف است که قصد دارند با آخرین پرواز قبل از تعطیلى فرودگا‌ه‌ها در سال 57 تهران را به مقصد پاریس ترک کنند.
فیلم «کیمیا و خاک» داستانی اجتماعی در موضوع انقلاب اسلامی دارد. 
با پایان اپیزود سوم فیلم، فیلم‌برداری اپیزود چهارم آن آغاز شده و تا 28 اسفند به پایان می‌رسد.
عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه‌کننده: عباس رافعی و بنیاد سینمایی فارابی، نویسندگان: عباس رافعی و بهرام صحیحی، کارگردان: عباس رافعی، مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش، مدیر صدابرداری: عباس رستگاری، طراح صحنه: اصغر نژادایمانی، تدوین: نازنین مفخم، جلوه‌های ویژه: اصغر پورهاجریان و محسن پورهاجریان.
بازیگران: حسین یارى، پریوش نظریه، امیر آقایى، آزیتا حاجیان، سیاوش طهمورث، امیرمحمد زند، محسن افشانى، اصغر نژاد ایمانی، فرامرز روشنایى و حامد بهداد.
داستان «کیمیا وخاک» که جزو پروژه سی‌سالگی انقلاب اسلامی است در آبان سال 57 می‌گذرد و در 5 اپیزود ساخته می‌شود. داستان این فیلم در آبان ماه 57 می‌گذرد، فضای ملتهب آن دوران را به تصویر می‌کشد و 5 اپیزود داستانی با 5 شخصیت دارد که این داستان‌ها به شیوه روایت‌های مدرن در هم ادغام شده‌اند.
«آزیتا حاجیان» در فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که همسرش زندانی سیاسی است و خودش در اطلاعات 118 کار می‌کند. این شخصیت باعث ربط اپیزودها با یکدیگر می‌شود.
رافعی پیش از این فیلم‌های «راز مینا»، «پروانه»، «آیه‌های زمینی»، «راه طی‌شده»، «آفتاب بر همه یکسان می‌تابد»، «گراناز» و «تولدی دیگر» را ساخته و «کیمیا و خاک» هشتمین فیلم بلند سینمایی وی به‌شمار می‌رود.

 

بهدادحامد بهداد
[ دوشنبه 87/12/19 ] [ 3:9 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب