سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

الی

 

مایکل مور» سینماگر مطرح آمریکایی از فیلم «درباره‌الی» به کارگردانی اصغر فرهادی دعوت کرد تا درجشنواره‌ی «تراورس سیتی» ـ که توسط خودش ـ راه‌اندازی شده، حضور پیدا کند.

در ادامه‌ی حضورهای جهانی فیلم «درباره الی» پس از رابرت دنیرو در جشنواره «ترابیکا»؛ «مایکل مور» کارگردان مطرح آمریکایی، درخواست نمایش این فیلم را در جشنواره‌اش اعلام کرد و قرار است، این فیلم برای نمایش در این جشنواره فرستاده شود.

بنا بر این گزارش، «درباره الی» پیش از این در بخش رقابتی دو جشنواره بین‌المللی شرکت کرد و از هر دو جایزه گرفت. خرس نقره‌ای بهترین کارگردانی را در برلین گرفت و «رابرت دنیرو» در جشنواره‌ی «ترابیکا» جایزه‌ی بهترین فیلم بلند را به اصغر فرهادی برای «درباره الی» داد.
«درباره الی» در روزهای آینده به ترتیب در جشنواره‌های «سیاتل»، «ترانسیلوانیا» رومانی و «سیدنی» استرالیا به نمایش درمی‌آید.

این فیلم در جشنواره‌ی «سیاتل» در بخش غیررقابتی «سینمای معاصر جهان» فردا شنبه 23 می (دوم خرداد ماه) و 27 می (ششم خرداد) به نمایش درمی‌آید.

و از اواخر ماه جاری میلادی درهشتمین دوره‌ی جشنواره فیلم «ترانسیلوانیا» به‌عنوان معتبرترین رویداد سینمایی رومانی که طی روزهای 29 می تا هفتم ژوئن (8 تا 17 خرداد ماه ) برگزار می‌شود، حضور دارد.

«درباره الی» در این جشنواره در بخش "supernova" به‌همراه 31 فیلم دیگر حضور دارد که از معروف‌ترین آنها می‌توان به «انتقام» از اتریش، «سرافین» از فرانسه، «توکیو سوناتا» از ژاپن و «کوهستان بی‌درخت» از کره نام برد.

جدیدترین ساخته‌ی اصغر فرهادی همزمان با جشنواره‌ی فیلم رومانی نیز در بخش غیررقابتی پنجاه‌وششمین جشنواره فیلم «سیدنی» استرالیا، دو نوبت نمایش در تاریخ‌های پنجم و هفتم ژوئن (15 و 17 خرداد ماه) دارد.

همچنین در ماههای گذشته نیز در جشنواره هنگ‌کنگ و آلمان نیز به نمایش درآمد.

در فیلم «درباره الی...» بازیگرانی چون«ترانه علیدوستی»، «گلشیفته فراهانی»، «شهاب حسینی» و «مریلا زارعی» ایفای نقش داشته‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است «سه روز تعطیلی در پیش‌روست و چند خانواده برای تفریح راهی شمال‌اند، اما شلوغی‌های شمال باعث می‌شود محل مناسبی برای اسکان پیدا نکنند و...»

درباره الی2
[ شنبه 88/3/16 ] [ 3:0 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب