سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

«نیوشا ضیغمی» بازیگر سینما برای نخستین‌ بار در مقام سرمایه‌گذار در تولید فیلم سینمایی «همه چیز درباره سارا» مشارکت می‌کند.

نیوشا

«پیمان عباسی» که مشترکا با «نیوشا ضیغمی» دفتر تهیه و تولید آثار سینمایی را تأسیس کرده‌، در این باره گفت: با تأسیس این دفتر تهیه و تولید قرار است سه پروژه سینمایی را برای شروع کار تهیه‌ کنیم که یکی از آنها «همه چیز درباره سارا» نام دارد.
این فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون گفت: این فیلم اولین تجربه فیلمنامه‌نویسی «نیوشا ضیغمی» نیز به شمار می‌رود. ایشان طرح فیلمنامه را ارائه کردند و با هم شروع به نوشتن آن کردیم و بحث تأمین بودجه، سرمایه و تولید را در مرحله اولیه داریم.
عباسی با اشاره به داستان و ویژگی‌های این فیلم، گفت: این فیلم که اثری کاملا کمدی است، قصه آشنایی دختر و پسری را روایت می‌کند که ماجراهایی که در روز ازدواجشان به وجود می‌آید.
وی افزود: فیلم کاری پر بازیگر و پر پرسوناژ است که با بازیگران شناخته‌شده‌ای ساخته می‌شود و خانم ضیغمی نیز قصد بازی در این فیلم را نیز ندارند.
به گفته عباسی، برای کارگردانی این پروژه رایزنی‌هایی با کارگردان‌های به نام سینما شده است، که به زودی کارگردان این فیلم مشخص می‌شود.
به گزارش فارس، «نیوشا ضیغمی» که بازیگری را با ایفای نقش در سریال «در چشم باد» آغاز کرده، تاکنون در فیلم‌هایی چون شوریده،گناه من، مواجهه، پارک وی، توفیق اجباری، تردست، قرنطینه، تلافی، حس پنهان، و اخراجی‌ها 1و 2 بازی کرده است.


[ جمعه 88/4/12 ] [ 10:58 صبح ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب