سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان
از 7 مرداد نمایش فیلم‌های «دلخون» به کارگردانی محمدرضا رحمانی، «کیش و مات» به کارگردانی جمشید حیدری و «پستچی سه بار در نمی‌زند» به کارگردانی حسن فتحی آغاز شد. فیلم های سینمایی «دلخون» در سینماهای «جوان»،«‌بهمن»، «شاهد»، «پردیس تماشا»، «موزه سینما»، «استقلال»،«‌آزادی»، «اریکه ایرانیان»، «ماندانا»، «فرهنگ»، پردیس «زندگی»، «ملت» ، «ایران»، «فلسطین» به نمایش درآمده است.
«دلخون» دومین ساخته بلند محمدرضا رحمانی درباره مردی است که به دلیل شکی که به همسرش داشته او را به قتل رسانده و در زندان در انتظار اعدام است، اما با ورود وکیل تسخیری به این پرونده و پیشنهاد غافلگیرکننده‌ او، روند بررسی پرونده تغییر پیدا کرده و برخورد خانواده قاتل، مقتول و سیستم قضایی با این پرونده عوض می‌شود.
حامد بهداد، الناز شاکردوست، پوریا پورسرخ، هوشنگ توکلی و حبیب دهقان‌نسب از جمله بازیگران این فیلم هستند.
«کیش و مات» به کارگردانی جمشید حیدری با بازی الناز شاکردوست،‌حمید گودرزی، اکبر عبدی، مهنوش بختیاری، نیما شاهرخ شاهی و... در سینماهای قدس، جوان، آزادی، پردیس ملت، زندگی ، مرکزی، کارون، اریکه ایرانیان، فلسطین، پایتخت، فرهنگسرای نور، فردوسی به نمایش درآمده است.
فیلم «پستچی سه بار در نمی‌زند» دومین ساخته‌ی سینمایی حسن فتحی از امروز- چهارشنبه 7 مردادماه در سینماهای آفریقا، ایران، آزادی، فرهنگ، پردیس ملت، پردیس زندگی، اریکه ایرانیان، موزه سینما، پایتخت، عصر جدید، گلریز، مرکزی، جی، سپیده ، تهران و پردیس تماشا آغاز شده است.
در خلاصه داستان «پستچی سه‌بار در نمی‌زند» جدیدترین ساخته‌ی حسن فتحی آمده است: مردی در عمارتی خارج از شهر، دختری را به گروگان می‌گیرد تا پدر دختر را به آن عمارت کشانده و بر سر ماجراهایی در گذشته با او تسویه حساب کند.
بازیگران به ترتیب طبقات خانه: طبقه اول: محمدرضا فروتن، باران کوثری، طبقه دوم: پانته‌آ بهرام، امیرجعفری، طبقه سوم: علی نصیریان، رویا تیموریان، لیلا زارع، پارسا مشیری.
همچنین اکران دو فیلم «درباره الی» ساخته اصغر فرهادی و «خروس جنگی» به کارگردانی مسعود اطیابی همچنان در سینماهای آزاد ادامه دارد.
فیلم «درباره الی» در سینماهای آزادی- فرهنگ، اریکه ایرانیان، پردیس ملت، پردیس زندگی، آستار، فلسطین ، ایران، موزه سینما و... در حال اکران است و نمایش فیلم «خروس جنگی» هم در سینماهای آزادی، فرهنگ، ایران، جوان، پردیس زندگی، پردیس ملت، ماندانا، بهمن، فرهنگسرای نیاوران، ملت، تهران، گلریز ، حافظ، جی و ... ادامه دارد.
اکران «خاک آشنا» به کارگردانی بهمن فرمان آرا هم بالاخره در سینماهای تهران آغاز شد. این فیلم که بیش از 2 سال از تولیدش می‌گذرد، سرانجام طی چند ماه گذشته مجوز نمایش گرفت و از امروز ـ 7 مرداد ماه ـ به نمایش درآمد.
به گفته‌ی مصطفی شایسته مدیر پخش هدایت فیلم، سینماهای نمایش‌دهنده‌ی این فیلم عبارتند از: «آزادی»،«اریکه ایرنیان»، «پردیس ملت»، «جوان»، «ایران»، پردیس «زندگی»، «عصر جدید»، «فلسطین»،«سپیده» ، «مرکزی»، «حافظ» و «کارون».
آخرین ساخته‌ی سینمایی فرمان آرا، روایت نامدار‌ نقاش و هنرمندی است که در گریز از هیاهوی مرکز به روستایی در کردستان پناه برده و سال‌ها است به خلق آثار خود مشغول است را روایت می‌کند که با ورود خواهرزاده جوان او به محیط روستا در کنار وقایعی که در محیط روستا رخ می‌دهد، باعث تغییری شگرف در زندگی نامدار می‌شود و او را وا می‌دارد که در شیوه زندگی خود بازنگری کند.
رضا کیانیان، بابک حمیدیان، مریم بوبانی، بیتا فرهی، رویا نونهالی، نیکو خردمند، هدایت هاشمی و رعنا آزادی‌فر در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
خاک آشنا 4 تندیس از دوازدهمین جشن خانه سینما گرفت که عبارتند از: موسیقی متن: کارن همایون‌فر، تدوین: عباس گنجوی، صداگذاری و میکس: رضا دلپاک و رضا نریمی‌زاده و تندیس کارگردانی نیز به بهمن فرمان‌آرا برای فیلم «خاک آشنا» رسید.

پستچی

[ جمعه 88/5/9 ] [ 1:2 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب