سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان
با قطعی شدن حضور حامد بهداد و عوامل پشت دوربین فیلم سینمایی "آدمکش" رضا کریمی به زودی فیلمبرداری این فیلم را شروع می‌کند.
تاکنون حضور محمود کلاری مدیرفیلمبرداری، آزیتا موگویی مجری طرح و مدیرتولید، ژیلا مهرجویی طراح صحنه و لباس، بهروز معاونیان صدابردار، عاطفه رضوی طراح چهره پردازی، محمد موفق دستیار اول کارگردان، احسان سجادی برنامه ریز و محمد یمینی مدیر تدارکات به عنوان عوامل پشت دوربین فیلم "آدمکش" به تهیه کنندگی محمد پوستی قطعی شده است.

حامد بهداد یکی از نقش‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند. این فیلم یک بازیگر مرد و یک بازیگر زن اصلی دیگر نیز دارد که به زودی مشخص خواهند شد."آدمکش" از اواخر مرداد وارد مرحله تولید خواهد شد.

هم اکنون آخرین مراحل بازنویسی نهایی فیلمنامه این فیلم توسط رضا کریمی در حال انجام است. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و یک درام روانشناختی است. آخرین ساخته سینمایی رضا کریمی "انعکاس" بود که تابستان سال گذشته اکران شد و در میان پرفروش‌های سال قرار گرفت.

کریمی تاکنون فیلمهای سینمایی "عشق + 2"، "هزاران زن مثل من"، "تب" و "انعکاس" و مجموعه های تلویزیونی "مرده متحرک"، "شبی از شب‌ها" و "فاکتور هشت" را مقابل دوربین برده است.


حامد بهداد
[ چهارشنبه 88/5/14 ] [ 12:43 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب