سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان
محمدرضا فروتن در فیلم سینمایی «جایی نزدیک زمین» به کارگردانی مهدی رحمانی بازی می‌کند.

70 درصد فیلمبرداری انجام شده و اواخر هفته آینده به پایان می‌رسد. این فیلم، داستان پسر بچه‌ای را روایت می‌کند که در یک روستا پدرش را از دست داده و همراه با مادرش زندگی می‌کند و در سفری به تهران همراه با مردی که قرار است ناپدری‌اش شود همسفر می‌شود و در این راه اتفاقات مختلفی برای او می‌افتد.

در این فیلم محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، میلاد مرادی‌نسب، محمدعلی میاندار، سیروس همتی و اصغر نقی‌زاده، فرامرز روشنایی، نوبر قنبریان و مهران رجبی ایفای نقش می‌کنند.

تصویرگر مرگ یک شاعر

حسن هدایت «مرگ یک شاعر» را درباره زندگی میرزاده عشقی می‌سازد.

تصویربرداری از اول مرداد در قزوین آماده شده و این روزها در تهران ادامه می‌یابد. مرگ یک شاعر اپیزود اول از «بازیگران عصر جدید» است.

این فیلم تلویزیونی در قزوین با بازی امیر دلاوری در نقش میرزاده‌عشقی کلید خورد و ادامه کار در لوکیشن مجلس ملی تهران پیگیری خواهد شد.

مرگ یک شاعر اپیزود اول از مجموعه 6 اپیزودی بازیگران عصر جدید به تهیه‌کنندگی محمود رضایی است و ساره بیات، محمد ساربان، علیرضا جاویدنیا، محمد عباس‌نژاد، علیرضا مهران، امید شاپوری، مسعود لواسانی، محمود رضایی و... در آن ایفای نقش می‌کنند.

دانیال عبادی به "زم هریر" پیوست


رویین تن با بازی بادران و ضیغمی فیلم جدید خود را اواسط هفته آینده مقابل دوربین می برد.


کارگردان فیلم سینمایی "زم هریر" در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری برنا گفت: دانیال عبادی به جمع بازیگران این فیلم پیوست و انتخاب دیگر بازیگران ادامه دارد.
وی افزود: فیلمبرداری فیلم را اواسط هفته آینده در یکی از خیابان های تهران آغاز می کنیم و نیوشا ضیغمی و بیتا بادران مقابل دوربین می روند.
دانیال عبادی بازی در فیلم های "امشب شب مهتابه"، "غیر منتظره" و "آنسوی پرچین" را در کارنامه دارد.
جمشید مشایخی، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی، امین تارخ، افسانه بایگان، رضا رویگری، ابوالفضل پورعرب، شیلا خداداد، علی صادقی، محسن تنابنده، بیتا بادران، وحید جلیلوند، میرطاهر مظلومی، هادی دیباجی، محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، مریم کاویانی و داود رشیدی در این فیلم ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «زمهریر» نوید عزت و هوای خوش و تفرج سادات است. سادات که همان عتراند که همسان قرآن کتاب وحی خداوند به امانت نزد مردم به خواسته رسول آخر مانده است. آسید علی فرمانده بزرگ جنگ که «سیامک فردا» روشنفکر و نویسنده و محقق را در جنگ راهبری و امیری می‌کرده است به گونه‌ای که سیامک مهدی شده و ارادت‌اش شمس و مولانایی بوده است و مانده. در بهترین جای ذهن او نقش داشته است. به گونه‌ای که «سیامک» یا همان «مهدی فردا» پس از شهادت تنها دختر 4 ساله‌اش را که «آتیه» نام دارد و اینک 24 ساله است را وصیت کرده که هروقت دچار مشکل شد نزد فرمانده‌اش آسیدعلی برود. دختر که فیلمساز است و اهل خرد و تحلیل به وصیت پدرش عمل نمی‌کند. بی آن‌که آسیدعلی را بشناسد یا بداند نفی‌اش می‌کند و معتقد است اعتقاد پدرش به بیست‌سال پیش برمی‌گردد و امروزی نیست. به اصرار مادر دردمندش که هجر پدر او را شکسته و به سراغ آسیدعلی می‌رود. اما نمی‌یابدش. نیافتن و نبودن آسیدعلی دختر را بیشتر متمایل به پیگیری می‌کند و می‌گردد و می‌یابد و وقتی می‌یابد او شبیه هیچ‌کدام از تصورات دختر نیست و همان تازگی را دارد که بیست سال پیش برای پدر داشته است. اما لب بسته و دل خسته فقط می‌شنود اما نمی‌گوید و آتیه می‌خواهد بداند پس «آسیدعلی» اینک باید بگوید نه بشنود. که به اصرار دختر می‌گوید. اما گفتنش را تحملی باید و شنوایی گوش. نه گوش سر که گوش دل که گوش جان. و جان جلا می‌یابد به عشق. به آغاز. آغازی عاشقانه از حقیقت. دریافت. مکاشفه.
عوامل این فیلم عبارتند از: سید ضیاء هاشمی(تهیه کننده)، علیرضا زرین دست(مدیر فیلمبرداری)، ایرج رامین فر (طراح صحنه و لباس)، حسین زندباف(تدوینگر)، محمد صادق آذین(مدیر تولید).

ساخت فیلمی بر اساس زندگی رضا صادقی

«محمد نشاط» گفت: فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» درباره «رضا صادقی» با بازی و خوانندگی خود او ساخته می‌شود

این تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس اظهار داشت: فیلمنامه «بی‌خداحافظی» که پیمان عباسی درحال نگارش آن است به زندگی رضا صادقی می‌پردازد.
وی ادامه داد: این فیلم موزیکال به‌تهیه‌گنندگی من ساخته خواهد شد اما کارگردان آن هنوز مشخص نشده است. رضا صادقی در این فیلم علاوه بر بازیگری، خوانندگی و آهنگسازی را هم برعهده دارد.
نشاط درمورد تولید فیلم «سیزده پنجاه‌ونه» گفت: درخواست پروانه ساخت این فیلم سینمایی را به‌کارگردانی سامان سالور ارائه داده‌ایم و درصددیم تا اگر شرایط فراهم شود، آن را برای جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.
وی گفت: فیلم بلند سینمایی دیگری را نیز با نام «تلکه» و با سرمایه‌گذاری نیوشا ضیعمی تهیه خواهم کرد که توسط «پیمان عباسی» ساخته می‌شو

[ شنبه 88/5/24 ] [ 1:56 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب