سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

 شهاب حسینی

علیرضا علویان» و «ستار اورکی» تازه‌ترین فیلم عزیز‌الله حمیدنژاد با عنوان «آناهیتا» را صداگذاری و آهنگسازی می‌کنند. این فیلم سینمایی که اثری اجتماعی با نگاهی به مسائل علمی است، مرحله تدوین را توسط «شهرزاد پویا» به پایان رساند و در ادامه روند تولید صداگذار و آهنگساز آن مشخص شد.
براساس این گزارش، عزیز‌الله حمید‌نژاد در این پروژه سینمایی با «علیرضا علویان» در سمت صداگذار و «ستار اورکی» به عنوان آهنگساز همکاری خود را شروع کرده است.
در «آناهیتا» شهاب حسینی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، نرگس محمدی، محمدرضا داوودنژاد ایفای نقش کرده‌اند.
«حمیدنژاد» قصد دارد تا «آناهیتا» را بدون شرکت دادن در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر مستقیما راهی اکران عمومی کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این فیلم پائیز برای اکران آماده خواهد شد.
این فیلم به تهیه‌کنندگی حمیدنژاد در شیوا فیلم پارس تولید می‌شود.
فهرست کامل عوامل «آناهیتا» به شرح زیر است:
نویسنده و کارگردان: عزیزالله حمیدنژاد، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، مدیر صدابرداری: محمود خرسند، مجری طرح و مدیر تولید: محمود محمدطاائمه، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: علی صابری، دستیار کارگردان: امیر رونقی، منشی صحنه: هنگامه فرازمند،‌ طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی، تدوین: شهرزاد پویا،‌ طراح گریم: کوروش علیزاده، مدیر تدارکات: مهدی بوربور، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده.
بازیگران: میترا حجار، شهاب حسینی، نرگس محمدی، مریم سلطانی، افسانه ناصری، محمدرضا داوودنژاد، حمید صفائی، محمود منصوری‌نژاد، با حضور پوریا پورسرخ، تهیه‌کننده: عزیزالله حمیدنژاد.

میترا حجار میترا حجار پور سرخ  و حجار
[ دوشنبه 88/6/2 ] [ 12:17 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب