سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

 پاداش سکوت

65

پاداش سکوت کاری از مازیار میری با بازی پرویز پرستویی ، رضا کیانیان ، آتیلا پسیانی ، فرهاد اصلانی ، مهتاب کرامتی ، پریوش نظریه ، جعفر والی و سیما تیرانداز

داستان در مورد فرامرز ( پرویز پرستویی ) که در یک باجه بلیط فروشی کار میکند و هیچ گونه توقعی از مسوولان امروزه ندارد ، اما یک عذاب وجدان بزرگ دارد که خواب و آرامش را گرفته است . در ضمن فراموشی مختصری دارد و دوستان آن زمان خود را به یاد نمی آورد و در آسایشگاه هم بستری بوده است . هر شب و روزرا با کابوس میگذراند تا اینکه

به نزد پدر یحیی کسی که خود را قاتل پسرش میدانند میرود و میگوید که یحیی شهید نشده بلکه من کشتمش .ابتدا پدر شهید نمی پذیرد اما بعد به سراغ یکی یکی همرزم هایش میروند تا موضوع مشخص بشود .

یکی از همرزم ها ( آتیلا پسیانی ) که در تراشکاری زندگی ساده ای دارد و یک سری اطلاعات دارد . یکی دیگر از همرزم ها ( فرهاد اصلانی ) که فرد کله گنده ای هست .

فرامرز باپدر یحیی به اطلاعاتی که از یک مجله قدیمی که به مجله زرد تبدیل شده که برای یکی دیگر از همرزم ها هست به بقیه میرسند و در اخر هم به فرمانده ( رضا کیانیان )که دریک آسایشگاه قرار دارد میرسند تا بتوتند این مسئله را حل کنند که یحیی شهید شده یا کشته ؟

فیلمبرداری در آب توسط یک فیلمبردار آلمانی و بازی . گفتن دیالوگ در آب از ویژگی های خوب این فیلم بشمار میرود .

این فیلم اقتباسی هست از کتاب من قاتل پسرتان هستم ، که داستان تازه ای در ژانردفاع مقدس هست اما این فیلم سردگمی زیادی دارد افراد بسیار زیاد که نصف ونیمه  درداستان قرار دارند و همان طور هم می مانند .

یک منشی در فیلم وجود دارد که در چند لحظه به چندتلفن پاسخ میدهد باعث خنده تماشاگر ها میشود که خوب از کار درآمده مثلا بعد از برداشتن گوشی میگه سلام علیکم بفرمائید . نارضایتی های جانبازها و بقیه افرادی که در جنگ حضور داشتند ودنبال مال ومقام این دنیا نبودند را از مسوولان بیان میکند .

1

32


[ سه شنبه 86/6/13 ] [ 2:27 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب