سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

دو خواهر

محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران در مورد جزییات فیلم‌های به نمایش درآمده برای اکران عید فطر

گفت: از روز چهارشنبه این هفته فیلم‌های اکران عید فطر به روی پرده سینماهای تهران و شهرستانها می‌رود که قرارداد اکثر این فیلم‌ها، حداقل 7 هفته ادامه دارد.
وی افزود: در اکران عیدفطر که از چهارشنبه همین هفته (25 شهریور) آغاز می‌شود، فیلم «زندگی شیرین» ساخته قدرت‌الله صلح‌میرزایی در گروه سینمایی آفریقا اکران می‌شود، فیلم «دو خواهر» ساخته محمد بانکی در گروه سینمایی قدس به نمایش در می‌آید، فیلم «یک وجب از آسمان» ساخته علی وزیریان روی پرده سینماهای گروه سینمایی آزادی می‌رود و فیلم «تردید» ساخته واروژ کریم‌مسیحی در گروه سینمایی عصر جدید اکران می‌شود. فیلم «بی پولی» ساخته حمید نعمت‌الله هم در گروه سینمایی استقلال به نمایش درمی‌آید.
وی تصریح کرد: پس از پایان نمایش این 5 فیلم، فیلم «نیش و زنبور» ساخته حمیدرضا صلاحمند در گروه سینمایی آفریقا، «کتاب قانون» ساخته مازیار میری در گروه سینمایی آزادی، «آقای هفت رنگ» ساخته شهرام شاه‌حسینی در گروه سینمایی عصر جدید و «محاکمه در خیابان» ساخته مسعود کیمیایی در گروه سینمایی استقلال اکران خواهد شد.
صابری در پایان تصریح کرد: با توجه به تنوع فیلم‌ها پیش‌بینی می‌کنیم این دوره از اکران عید سعید فطر از پرفروش‌ترین دوره‌های اکران عید فطر و از بهترین دوره‌های اکران در سال جاری باشد.
عکس بازیگران فیلم دو خواهر

 

 

محمد رضا گلزار

دو خواهر نیکی کریمی گلزار


[ یکشنبه 88/6/22 ] [ 3:8 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب