سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان
نگاهی به آمار فروش سینماها در هفته اول مهر ماه، گویای آن است که فیلم سینمایی «بی‌پولی» به کارگردانی حمید نعمت‌الله تاکنون طی 13 روز اکران در 24 سالن سینمای تهران به فروشی بالغ بر 301 میلیون و پانصدهزار تومان دست یافته است. بنابر آمار منتشرشده از سوی بنیاد سینمایی فارابی، تا پایان روز ششم مهرماه و پس از گذشت 13 روز از اکران فیلم‌های عیدفطر، فیلم «دوخواهر» ساخته محمد بانکی با در اختیار داشتن 23 سالن فروشی بالغ بر 319 میلیون تومان را تجربه کرده است.

هم چنین،«تردید» به کارگردانی واروژ کریم مسیحی با در اختیار داشتن 13 سالن فروشی بالغ بر 84 میلیون تومان و «زندگی شیرین» ساخته قدرت الله صلح میرزایی هم پس از 13 روز اکران در سطح 24 سالن سینما بالغ بر 252 میلیون و پانصد هزار تومان فروش داشته‌اند.

همچنین مدیر پخش و بازاریابی و مرکز خدمات سینمایی حوزه هنری از افزایش فروش فیلم سینمایی "یک وجب از آسمان" در روزهای اخیر خبر داد.

غلامرضا فرجی درباره قرارداد اکران فیلم علی وزیریانگفت: "یک وجب از آسمان" تاکنون 9 میلیون فروخته و قرارداد اکران عمومی آن سه هفته با کف فروش است. طبق اعلام شورای صنفی نمایش کف فروش در سینما آزادی 9 میلیون تومان است. اما با فروش چند روز اخیر این فیلم امیدواریم اکران آن ادامه یابد.

وی در ادامه افزود: بعد از پایان اکران "یک وجب از آسمان"، فیلم سینمایی "کتاب قانون" به کارگردانی مازیار میری در گروه سینمایی آزادی اکران عمومی می‌شود و در حال رایزنی برای نمایش "به کبودی یاس" جواد اردکانی در هفته‌های آینده هستیم.

"یک وجب از آسمان" داستان نوجوانی است که آرزوی داشتن یک وجب از آسمان را در سر دارد. بهروز بقایی، علی سلیمانی، امیر آتشانی، لادن طباطبایی، افسر اسدی، مهوش وقاری، نادر سلیمانی، مینا جعفرزاده و آتیلا پسیانی در فیلم ایفای نقش کرده‌اند.


[ یکشنبه 88/7/12 ] [ 4:52 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب