سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلم «شبانه روز» ساخته کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار پس از سه سال و با حضور جمع کثیری از بازیگران مشهور سینمای ایران در گروه سینمای آزادی روی پرده سینما‌ها رفته است.

فیلم شبانه روز

در خلاصه داستان این فیلم اپیزودیک آمده است: «فوژان رهایی» طراح لباس قرار است با پسر دایی خود ازدواج کند. اما با ورود بابک...، مرجان به رغم بیماری خود و مادرش و شکستی که در ازدواج تجربه کرده، می‌کوشد دوباره روی پای خود بایستد و زندگی‌اش را از نو بسازد...، سیاوش نقاش آبرنگ با وجود بیماری رماتیسم، زندگی آرامی با همسر خود دارد، اما روزگار... تاج‌السلطنه که از دسیسه‌های اندرونی به تنگ آمده خاطراتش با معلم نقاشی‌اش سلیمان را مرور می‌کند.

در این فیلم از چهره‌های سینما برای ایفای نقش‌ها در چهار اپیزود استفاده شده است. بازیگران (به ترتیب الفبا) عبارتند از: خاطره اسدی، ستاره اسکندری، فرزان اطهری، مهناز افشار، بهنوش بختیاری، مریم بوبانی، حامد بهداد، حمیدرضا پگاه، پارسا پیروزفر، رویا جاویدنیا، فریبا جدی‌کار، فلامک جنیدی، نگار جواهریان، آزاده صمدی، لادن طباطبایی، سپیده علایی، محمدرضا فروتن، سعید فروتن، شاهرخ فروتنیان، بهروز قادری، مهتاب کرامتی، نیکی کریمی، ساعد هدایتی.

فیلم شبانه روز

فیلم شبانه روز



آنونس فیلم «شبانه روز» / کیفیت مطلوب / حجم: 10 مگابایت / --> دانلود <--


آنونس فیلم «شبانه روز» / کیفیت معمولی / حجم: 5 مگابایت / --> دانلود <--


عکس‌های اختصاصی فیلم «شبانه روز»


 


 

 
 




[ سه شنبه 90/5/18 ] [ 3:42 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب