سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

آیا این عروسک‌ها اقتصاد خفته سینمای ایران را نجات خواهند داد؟ عروسک‌‌هایی که نزدیک به دو دهه، هنوز قدرت و نفوذشان را در دل طبقه‌های مختلفی از مردم کشور حفظ کرده‌اند. بالاخره اکران عمومی سومین قسمت سینمای کلاه قرمزی به نام "کلاه قرمزی و بچه ننه" در سینماهای کشور آغاز می شود. این فیلم به علت طولانی شدن مراحل فنی امکان نمایش در جشنواره سی ام فیلم فجر را پیدا نکرد و نخستین نمایشش در اکران عمومی خواهد بود. دو قسمت قبلی به نام های "کلاه قرمزی و پسرخاله" و "کلاه قرمزی و سروناز" از پرفروش ترین فیلم های دوران خود بودند اما بعد از ساخت دومین قسمت تا مدتی خبری از این عروسک ها نبود و سازندگانشان هم فیلم های دیگری ساختند تا با پخش مجموعه تلویزینی کلاه قرمزی در نوروز سالهای 88، 90  و اضافه شدن عروسک های جدید این مجموعه به یکی از محبوب ترین سریال های عید تبدیل شد و سازندگانش به فکر ساخت سومین فیلم سینمایی این عروسک ها افتادند. کلاه قرمزی و بچه ننه ابتدا قرار بود در گروه سینمایی استقلال اکران بشود اما با توجه به مشکلات شورای صنفی نمایش و حوزه هنری نمایش این فیلم به گروه سینمایی قدس منتقل شد.

شعار سازندگان این قسمت کلاه قرمزی کشاندن ده میلیون نفر به سالن ها با این فیلم است حال باید دید قسمت سوم کلاه قرمزی چقدر در رونق دوباره سالن های سینما موفق خواهد بود.

 

 

کلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننهکلاه قرمزی و بچه ننه


[ جمعه 91/5/27 ] [ 12:4 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب