سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

اکران عمومی 4 فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «دهلیز»، «جابه‌جا» و «فرزند چهارم» در قالب اکران اول عید فطر، در سینماهای تهران آغاز شد.

فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در گروه سینمایی آفریقا، فیلم سینمایی «دهلیز» در گروه سینمایی آزادی، «جابه‌جا» در گروه سینمایی عصر جدید و فیلم سینمایی «فرزند چهارم» در گروه سینمایی قدس به روی پرده رفته اند.


فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» جدیدترین ساخته پوران درخشنده است.

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» به بررسی مسائل دختران جوان می‌پردازد و ترس از آبرو را در این دوره سنی آسیب‌ شناسی می‌کند. 

در این فیلم شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان، امیر دژاکام، مهدی ماهانی و امیر آقایی بازی دارند و ستاره اسکندری حضور افتخاری دارد.

هیس


در خلاصه داستان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» آمده است: شیرین دو بار تا آستانه ازدواج پیش می رود اما ازدواجش به هم می خورد. او در سومین تجربه اش دچار بحران می شود و برای رهایی از این بحران تصمیمی می‌گیرد که...

پوران درخشنده تهیه‌کنندگی فیلمش را خود بر عهده داشته است.

به گزارش سینمانگار، «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص داد.



فیلم سینمایی «دهلیز» اولین ساخته بلند بهروز شعیبی در مقام کارگردانی است.

رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میر طاهری، محمدرضا شیرخانلو، (با حضور) نگار عابدی و افسانه چهره آزاد بازیگران فیلم «دهلیز» هستند.

دهلیز


«دهلیز» داستان زنی به نام شیواست. او سرپرست خانوار است و با تلاش و کوشش سعی کرده زندگی خوب و آبرومندی برای خود و تنها پسرش فراهم کند. با رسیدن نامه ای زندگی آنها دچار تحول می‌شود و در مسیری جدید قرار می‌گیرد.

«دهلیز» سال قبل در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست در 13 رشته نامزد دریافت جایزه شود که در نهایت دو سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول، و بهترین بازیگر نقش اول زن را به دست آورد.

تهیه‌کنندگی «دهلیز» را سید محمود رضوی بر عهده دارد.



به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «فرزند چهارم» به کارگردانی وحید موسائیان ساخته شده است.

«فرزند چهارم» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است و موسائیان علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه‌کنندگی فیلمش را هم برعهده دشته است.

بیش از 90 درصد از ماجراهای فیلم «فرزند چهارم» در کشور سومالی می‌گذرد.

فرزند چهارم


مهتاب کرامتی، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، ناصر گیتی جاه، معصومه قاسمی پور، زهرا برومند، ساناز زرین مهر و حامد بهداد بازیگران اصلی «فرزند چهارم» هستند.

داستان فیلم سفری است به آن سوی آفریقا جایی که شرافت انسانی در گیرو دار جنگ و قحطی سربلند بیرون می‌آید.


«فرزند چهارم» سال گذشته و در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.



به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «جابجا» به کارگردانی علی توکل نیا ساخته شده است.

اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، مهران غفوریان، مهران رجبی، جواد عزتی، گیتی قاسمی، حمید لولایی، شیوا خسرو مهر، سمانه پاکدل، المیرا عبدی، پریسا رضایی، دانیال مرادی، حسین خوانساری. با حضور ناصر گیتی جاه، آرش تاج بازیگران فیلم «جابجا» هستند.


«جابجا» با فیلمنامه ای از بابک ربیعی، داستان فردی را روایت می کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا گرفته می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود.

حسن توکل نیا تهیه کنندگی فیلم «جابجا» را بر عهده داشته است.

[ شنبه 92/6/2 ] [ 12:11 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب