سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلم حس پنهان

کاری از مصطفی رزاق کریمی ، نوشته  فریدون فرهودی

با بازی : محمد رضا فروتن ، مهتاب کرامتی ، حامد بهداد ، نیوشا ضیغمی ،‌آتیلا پسیانی ، شهره سلطانی ، شیوا بلوریان ، محمد اسدی و حمید خیرابی

سالن های سینمای نمایش دهنده در تهران : آزادی ، فرهنگ ،‌صحرا ، فلسطین ، اریکه ایرانیان ، عصر جدید 3 ، شاهد ، جمهوری و ....

حس پنهان

داستان فیلم در مورد امیر زندی ( محمد رضا فروتن ) که مدیر یک شرکت تولیدی بستنی ( دایتی ) می باشد و با همسرش سیمین ( مهتاب کرامتی ) که روان پزشک است ، زندگی خوبی ندارد و از ترس معلولیت بچه دار نمی شوند پس از اینکه یک بار  که بچه شان مرده به دنیا می آید.

محمد رضا فروتن

امیر پس از مشاجره با سیمین از خانه بیرون میزند در راه باعث شکسته شدن دوربین ندا ( نیوشا ضیغمی ) می شود که بوق و چراغ های یک کامیون باعث حمله عصبی برادرش ، بهرام ( حامد بهداد ) میشود . امیر آن دو را به بیمارستان می برد و از آنجا رابطه بین ندا و امیر شروع میشود .

نیوشا ضیغمی

ندا ، امیر را به کافی شاپ دعوت میکند ، امیر، ندا را به بیابان می برد چون امیر عاشق سرعت است .

بهرام فردی متعصب است که بر اساس گذشته ای که داشته ، ازدواج پدرش با دختر جوان و مردن مادرش ، تصادفش و کشته شدن نامزدش در این تصادف و مقصر دانستن خودش در مردن نامزدش .

بهرام از رابطه ندا و امیر نگران است و بیماریش شدید تر میشود امیر ادرس مطب همسرش سیمین را به ندا میدهد بدون اینکه ندا بداند که سیمین همسرش است تا او را برای درمان پیش او ببرد.

حامد بهداد

ندا عکاس است و عکاسی هم از بهرام یاد گرفته و با مادر بزرگش زندگی میکند و می خواهد یک نمایشگاه بزند .

سیمین که به  تغییر رفتار امیر مشکوک است به طور اتفاقی از ارتباط  امیر با ندا با خبر میشود و تلاش میکند که زندگی خود را نجات دهد ..................

نیوشا ضیغمی و حامد بهداد

حس پنهان با داشتن داستان کلیشه ای مثلث عشقی توانسته  فیلم خوبی باشد .

فیلم نامه در تعریف شخصیت ها مشکلاتی دارد مثلا در مورد مشکل بین سیمین و امیر کاملا توضح داده نمی شود. وجود ناهید ورضا دوستان امیر و سیمین در فیلم . وجود بیماران متفاوت در مطب سیمین .  این مشکل در شخصیت بهرام کمتر دیده میشود. فیلم برداری و طراحی صحنه فیلم خوب از در آمده . یک مشکل دیگر فیلم تبلیغ بارز  بستنی دایتی در فیلم که به مذاق خیلی ها خوش نیامده .

اتیلا پسیانی

حامد بهداد و نیوشا ضیغمی

بازی های فیلم تقریبا خوب و یه دست است ولی بازی حامد بهداد بسیاری عالی است ، توانسته نقش یک بیمار روان پریش را به خوبی ایفا کند . یکی از بهترن سکانس های فیلم زمانی است که بهرام می فهمد که ندا گردنبند یادگاری مادرش را به امیر داده و دعوا یش با ندا در کارگاه عکاسی . 

نیوشا ضیغمی در جلسه نقد وبررسی
[ دوشنبه 87/5/7 ] [ 5:0 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب