سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ
پتی آباد سینمای ایران
 
لینک دوستان

فیلمبرداری پروژه سینمایی «اخراجی‌ها2» به کارگردانی مسعود ده نمکی همزمان با عید سعید قربان در شهرک سینمایی دفاع مقدس به پایان رسید.

اخراجی ها 2


«مسود ده‌نمکی» با اعلام این مطلب افزود: فیلمبرداری «اخراجی‌ها2» پس از 59 جلسه تصویربرداری در سه لوکشین فرودگاه هوایی، اردوگاه اسارت و شهرک سینمایی دفاع مقدس در آستانه عیدسعید قربان به پایان رسید.
وی افزود:در سکانس پایانی که مربوط به صحنه اسارت «اخراجی‌ها» می‌شود، همه بازیگران شامل: اکبر عبدی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، سیدجواد هاشمی، قاسم زارع،ارژنگ امیر فضلی، فخرالدین صدیق شریف،سپند امیرسلیمانی،رامین پرچمی، محسن جانبانی و سیروس کهوری نژاد حضور داشتند.
وی گفت: چند نمای باقی‌مانده از حضور هنروران در صحنه‌های نبرد نیز (سه‌شنبه) انجام می‌شود.
کارگردان «اخراجی‌ها2» با اشاره به روایت متفاوت این فیلم گفت: «اخراجی‌ها2» دومین فیلم سینمای دفاع مقدس با زبان طنز است که در آن به هجو دشمن پرداخته می‌شود و داستان فیلم از انتها به ابتدا روایت می‌شود و این موضوع می‌تواند از جذابیت‌های «اخراجی‌ها2» به شمار آید.
ده‌نمکی همچنین با اشاره به استفاده از تروکاژهای کامپیوتری در «اخراجی‌ها2» اظهار داشت: در این برای اولین بار در سینمای جنگ در تروکاژهای کامپیوتری استفاده می‌کنیم و این کار را برای واقعی‌تر نشان دادن صحنه‌های درگیری انجام می‌دهیم که تاکنون حدود 40 درصد از این کار توسط رضا فخاری به پایان رسیده است.
کارگردان «اخراجی‌ها2» خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین صحنه‌ای که در آن از تروکاژ استفاده کردیم، سکانسی طولانی در صحنه نبرد است که از این نظر در سینمای ایران بی‌سابقه خواهد بود و تاکنون تروکاژهای مربوط به لوکشین هوایی و درون هواپیما به پایان رسیده و در حال حاضر مشغول کار بروی تروکاژهای صحنه های مربوط به اردوگاه هستیم.
وی در خصوص صحنه‌های نبرد «اخراجی‌ها2» تصریح کرد: صحنه‌های نبرد این فیلم یکی از متفاوت‌ترین صحنه‌های نبرد سینمای ایران است که در آن تمامی بازیگران حضور داشتند.
ده‌نمکی با رضایت از زمان بندی انجام شده خاطرنشان کرد: خوشبختانه همه چیز طبق پیش بینی ما انجام شد و با توجه به اینکه تا کنون بیش از 50 درصد از کار تدوین فیلم توسط بهزاد مصلح و حدود 40 درصد کار صداگذاری توسط علیرضا علویان به پایان رسیده، برای رساندن فیلم به جشنواره فجر بر روی مسایل فنی تمرکز خواهیم کرد.
فیلمبرداری «اخراجی‌ها2» دومین قسمت از تریلوژی مسعود ده‌نمکی در رمینه دفاع مقدس روز پنجشنبه 11 مهرماه و همزمان با عید سعید فطر در نمایشگاه هوایی با حضور جواد رضویان و شیلا خداداد کلید خورد که گروه پس از دو هفته کار به اردوگاه اسارت رفتند که بیشترین زمان فیلم در آن می گذرد و سپس برای تصویربرداری صحنه های مربوط به نبرد از تاریخ 6 اذر به شهرک سینمایی دفاع مقدس رفتند که در تاریخ 19 آذر و همزمان با عید سعید قربان فیلمبرداری ان به پایان رسید.
«اخراجی‌ها2» یکی از تولیدات پر بازیگر امسال سینمای ایران است که اکبر عبدی، امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا،جواد رضویان،شیلا خداداد، سیدجواد هاشمی، قاسم زارع،ارژنگ امیر فضلی، امیریل ارجمند، نگار فروزنده، نیوشا ضیغمی، منوچهر آذر، میناجعفرزاده،ابولفضل همراه، شاهرخ نورمحمدی ، لیلا بلوکات، فخرالدین صدیق شریف، سپند امیرسلیمانی، رامین پرچمی، محسن جانبانی و سیروس کهوری نژاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
در طی 59 جلسه فیلمبرداری «اخراجی‌ها2» چهره‌هایی نظیر محسن رضایی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاوران رئیس جمهور، ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعی از جانبازان دفاع مقدس ، فرزندان شاهد و ... از پشت صحنه فیلم بازدید کرده‌اند.
این فیلم به طور قطع در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد و برخلاف «اخراجی‌ها» که توسط فیلمیران پخش شد، از هم اکنون برای اکران فیلم «اخراجی‌ها2» با هدایت فیلم به عنوان پخش کننده در اکران عید نوروز سال 88 توافق شده است


[ پنج شنبه 87/9/21 ] [ 1:39 عصر ] [ حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ فیلم ، بازیگر ها جشن ها و اخبار داغ سینمای ایران
آرشیو مطالب
امکانات وب